Fruitvriendjes is een nieuw schoolfruitprogramma waarbij scholen en leerlingen, door middel van leuke en leerzame activiteiten zelf hun fruit en groente bij elkaar. Linkin Business was vanaf het eerste idee tot realisatie de katalysator van het project. Linkin Business werkte het concept inhoudelijk uit en begeleidde en realiseerde onder andere: logo/huisstijl de website de brochure [...]

Case Schoolfruit.nl
Concepten en plannen, Marketing campagnes, Onderzoek, Project management
Gezonde kinderen presteren beter, zitten beter in hun vel en tonen minder pestgedrag. Dat is inmiddels wetenschappelijk bewezen. Schoolfruit.nl wil bijdragen aan meer gezonde kinderen door wekelijkse vers fruit en groente te leveren aan basisscholen in heel Nederland. Linkin Business heeft in samenwerking met Schoolfruit.nl van scratch af een 'aanvalsplan' opgesteld. I Inmiddels heeft dit [...]
Case Wintersportplatform Skiën.nl
Concepten en plannen, Marketing campagnes
Met Skien.nl toont Linkin Business wederom aan waar hun passie en expertise ligt, nieuwe business! Onze visie op wintersport is dat het vooral fun moet zijn! Bovendien is het een feit dat men een relatief korte periode van het jaar op wintersport gaat. Deze combinatie heeft geleid tot het idee om een andere invulling te [...]
Case Landelijk Steunpunt Brede Scholen
Marketing campagnes, Onderzoek
Om de ontwikkeling van brede scholen in het primair- en voortgezet onderwijs te stimuleren, richtte het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap in 2009 het Landelijk Steunpunt Brede Scholen op. Het Landelijk Steunpunt ondersteunt scholen, gemeenten en andere relevante organisaties bij de ontwikkeling van brede scholen. Dit doet het Landelijk Steunpunt door actief contact te [...]